Κυριακή 22 Σεπτεμβρίου 2013

Greed (1924)

Greed (1924)

ΤΑ ΑΡΠΑΚΤΙΚΑ

Του Erich von Stroheim

Για την ταινία αυτή υπάρχουν αρκετές αξιόλογες παρουσιάσεις και κριτικές στο διαδίκτυο. Έτσι, αντί να προσθέσω κι εγώ μια δικιά μου, αποφάσισα να σας μεταφέρω στο κπλοκ ΠΑΡΑΛΙΛΑ ΒΛΕΜΑΤΑ για να διαβάσετε αυτούσια την παρουσίαση-κριτική που ανέβασε ο Αχιλλέας Παπακωνσταντής:
και  να δείτε το σχόλιο του argiris-cinefil:

Τι να πω κι εγώ μετά από όλα αυτά;
Να σας δώσω μερικές πληροφορίες για τον Erich von Stroheim.
Γεννήθηκε το 1885 στη Βιέννη από γονείς εβραϊκής καταγωγής. Το 1909 μετανάστευσε στην Αμερική όπου κάποια στιγμή εργάστηκε επιτυχημένα ως βοηθός του Γκρίφιθ. Κατόπιν καθιερώθηκε σαν ηθοποιός σε ρόλους σκληρού και κυνικού άνδρα. Κατόπιν ασχολήθηκε και με την σκηνοθεσία με ποιο πετυχημένη του δουλειά το “GREED”. Με την καθιέρωση του ομιλούντος κινηματογράφου ένοιωσε απογοήτευση και ασχολήθηκε μόνο με την ηθοποιία. Κορυφαία του εμφάνιση ήταν στην ταινία του Renoir LA GRANDE ILLUSION το 1937 ‘την οποία σας έχω παρουσιάσει εδώ: http://old-films.blogspot.gr/2011/11/la-grande-illusion-1937.html
Αν και αντικομφορμιστής, δεν απέφυγε τις μικροαστικές φιγούρες, έτσι προσέθεσε στο όνομά του την λέξη «φον»! Στο Παρίσι μέχρι τον θάνατό του το 1957, όλοι πίστευαν πως ήταν «αριστοκρατικής καταγωγής».


Τους μεσότιτλους της ταινίαςτους μετέφρασα εγώ.
Μιλάμε για την αποκατεστημένη κόπια των τεσσάρων περίπου ωρών.


Προσοχή! Ο συγχρονισμός και η προσαρμογή των μεσότιτλων έγινε επάνω σε μία κόπια που προέρχεται από τηλεοπτική εκπομπή του καναλιού ARTE. Αν έχετε διαφορετική κόπια, θα πρέπει να το παλέψετε το πράμα.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου